poniedziałek, 29 grudnia 2014

Inspirująca Vicky Justiz na leniwy, poświąteczny poniedziałek.

8 komentarzy:
 
Ja wiem, że niedługo sylwester. Ja wiem, że część mówi: po co teraz ćwiczyć przecież przez 3 dni nie schudnę... a druga część powtarza: zacznę od stycznia!
Nie, nie, ćwiczymy moje drogie cały czas. Żadne mi tam wymówki, które podpowiada mi także i moja głowa;) Przecież w końcu dziś można chwile oddechu złapać po świątecznym szaleństwie.. A tyle rzeczy do zrobienia po Świętach i przed Sylwestrem... Ale zmusiłam się dziś do ćwiczeń, czego i Wam życzę;) Samopoczucie ruszyło w górę, śnieg i mróz mi już nie straszny! Ale żeby było inaczej i ciekawiej dziś postanowiłam zrobić trening z Vicky Justiz... Znacie Vicky? Nie? To zapraszam:

Kim jest Vicky?

To modelka i tancerka z Miami. Jest nieprzyzwoicie młoda i ma nieprzyzwoicie piękne ciało! Z reszta to pół Kubanka- pół Rosjanka i z obu tych narodowości dostała wszystko to co najpiękniejsze;) 

źródło:pixgood.com

Vicki ma kilka fajnych filmów z ćwiczeniami, szczególnie na mięśnie pośladków:

Ćwiczenia dla każdego bez obciążeń:


Ćwiczenia z obciążeniami:


Na jej kanale na YT, znajdziecie inne przykłady ćwiczeń, a także filmiki jak poprawnie wykonywać np: przysiady, wykroki :klik!

 Vicki mozecie obserwować na FB: klik!


a także na Instagramie: klik!


Moje wrażenia po treningu z Vicky:

Ćwiczenia bardzo fajne, dla mnie w większości już znane. Generalnie nie są trudne, oczywiście te z obciążeniem bardziej męczą, ale jak ktoś się nie chce za bardzo zmachać, a chce zrobić coś dla siebie (a w szczególności dla swojej pupy) to polecam.  Vicky słabo motywuje i zachęca werbalnie, ale jak się na nią patrzy to ... a z resztą same spróbujcie;)


8 komentarzy:

  1. Faktycznie figurę ma idealną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Figura idealna!
    Zgadzam się! nie ma co mówić że zacznie się od stycznia / lutego marca! Trzeba ruszyć cztery litery i brać sie do pracy od teraz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczną figurę ma ta Vicky ech by się chciało takową mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma co zazdrościć tylko do roboty;)!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ją *.* Ale ze jest pok rosjanką to nie wiedziałam :o Co do ćwiczen to efekty świetne <3

    OdpowiedzUsuń

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff